Monday, November 11, 2013

Tepung Cheese Kek Segera

Ok sebenarnya dah lama sy jual tepung cheese kek ni.. dah 5 bulan. hihi.. Alhamdulillah rezeki.. ok untuk sesiapa yang nak beli tepung cheese kek ni, cepat2 la whatsapp 0148318130 atau pm kat fb https://www.facebook.com/mieyza.collections


Filling yang ada Bluberry & strawberry. boleh pilih mana yang nak.. ;)
 

Cara-cara buat kek ni sgt mudah dan terlampau senang. yg xpandai buat kek pun boleh buat tau! lelaki pun boleh buat... hehee.. nak tau caranya? tepung cheese kek 400g + susu full cream 300ml. tu sahaja! xpercaya?? try la buat.. gerenti jadi, gerenti sedap shigga menjilat jari. hihihi.. 


Nak tau harga? ok.. harganya 1 tepung cheese kek 400g + filling 200g hanyalah RM30 shj! sgt murah daripada biasa.. xpercaya? try search kat lain,, semua org jual mahal2. hihihi.. kalau nk beli borong pun boleh.. kalau nk borong pm/whatsapp/call sy k.. boleh buat bisness tau.. setakat ni dah beribu2 org yg beli. Alhamdulillah semuanya cakap sedap dan ramai yg repeat order. Syukur sangat2.. ^__^


7 comments:

Kyla Pearlisha said...

Salam pknlan.sis Ada jual lg ker?

siti maizatul said...

salam perkenalan.. yup sy ada jual lagi skrg.. boleh whatsaap sy 0148318130. tq :)

Anonymous said...

salam...
saya nak order...
plz sms or whatup saya 0165891692...
tq....

Anonymous said...

Salam sis,ada jual lgi x tepung segera nie?

Anonymous said...

Kalau tepung cheese kek je,harga brapa?

ibnuizan said...

Assalamualaikum sis,nak tny ad jual lg ke tepung kek segera ni?

Khadijah Kat said...

Salam. Ada jual lg x skrg? Bole sy tau hrga borong?